Skip to content

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een selectie veelgestelde vragen. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op. 

Bent u klant bij Volle Smaak Koffie? Dan staat er een account voor u klaar. Met het e-mailadres dat bij ons bekend is kunt u inloggen.

Voor het eerst inloggen

Heeft u nog niet eerder ingelogd? Kies dan voor  ‘Wachtwoord vergeten‘ . U kunt uw e-mailadres invoeren en ontvangt een e-mail met de mogelijkheid uw wachtwoord te wijzigen. Als u deze stappen volgt kunt u inloggen en bestellen. De gegevens die bij ons bekend zijn voor u klaar gezet.

Mijn e-mailadres werkt niet

Krijgt u geen e-mail? Dan kan het zijn dat wij een ander e-mailadres van u hebben. bijvoorbeeld een factuur@, info@ of ander algemeen e-mailadres. Neem in dat geval contact met ons op. Dan wijzigen wij dit voor u. Uiteraard nadat we een aantal checks doen.

U kunt uw maandlevering inzien nadat u ingelogd bent. Via ‘Mijn account ‘  kunt u aan de linkerzijde klikken op ‘Mijn maandlevering’. Let op; getoonde prijzen in de maandlevering zijn bruto-prijzen. Deze worden niet als dusdanig bij u in rekening gebracht. 

Ongeveer 5 dagen voordat het logistieke proces start ontvangt u een mail met een aankondiging. Zo heeft u nog de tijd om extra ingrediënten of producten te bestellen welke meegezonden worden met uw maandlevering. Zo bespaart u extra verzendkosten. 

Na deze periode worden de ingrediënten ingepakt en verzonden. Dit gebeurt op werkdagen tot 16:00. 

Als klant van Volle Smaak Koffie kunt u op verschillende manieren afrekenen in de webshop. Dit kan met iDeal of automatische incasso. 

Wanneer u kiest voor automatische incasso controleren wij bij binnenkomst van de bestelling op welke wijze u gewend bent bij ons te betalen. Heeft u geen SEPA machtiging afgegeven? Dan bieden wij u een alternatieve betaalmethode aan. 

Bij het plaatsen van een extra bestelling kan het gebeuren dat er extra verzendkosten worden gerekend.

Maandelijks krijgt u een e-mail over uw maandlevering. In deze mail staat een unieke, persoonlijke kortingscode die 5 dagen actief blijft na ontvangst. 

Bij het plaatsen van een extra bestelling kunt u in het afrekenproces de kortingscode invullen. Eventuele extra verzendkosten worden dan in mindering gebracht. Vergeet na het plaatsen van de code niet te kiezen voor ‘gratis verzending‘ bij uw bezorgopties. 

Deze code is alleen geldig binnen de termijn van 5 dagen. Extra bestellingen buiten deze periode zijn uiteraard mogelijk. Vanaf € 75,- is de bezorging dan gratis.

 

Na het inloggen kunt u via de knop ‘ bestel direct ‘ alle producten in ons assortiment bekijken. Vervolgens kunt u deze in de winkelwagen plaatsen. Eventuele aantallen kunt u tijdens het afrekenproces aanpassen.